Host host host

Hostar som en galning! Fast det är till och från, ibland är de mindre- vilket är väldigt skönt, men sen kommer såna där hostattacker då jag hostar så mycket så att tårarna börjar rinna... Usch! : (
Men hade konstigt nog massor med energi igår kväll, var riktigt pigg och glad, tittade på Idol och sedan
Heroes- ooh jag älskar den serien! <3 Bästa serien hittills, jag skriker rätt ut varje gång de slutar! :P

Och det roliga är att han är lika tagen av serien som jag, om inte mer.. så de är så kul att prata om allt som händer med honom, speciellt när han vet mer om vad som händer! Tihi ;D
Hur som helst, så var jag  ju rätt pigg.. Så jag gick en liten promenix över till han och snodde nåra pussar ;P mysigt! Behövde ju frisk luft också, för så fort jag kom ut, minskade hostan radikalt! Två flugor i en smäll! (Hah, jag kan itne förstå att jag just använde de uttrycket!)
Men men..
Måste skynda lite nu, Sara ringde och väckte mig och vi ska ses på stan, må duscha och göra i ordning mig nu så hon slipper vänta! Hihi

Idag får alla en PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback