Lite kraft

NU är jag lite mer blogginspirerad! Har ju mina favoritbloggar jag läser flera gånger per dag, och kan de hålla igång trots barn och liknande så ska väl jag kunna det. Ligger ju bara hemma och försöker tillfriskna. Vilket går åt rätt håll, märker jag! :D Mycket piggare och nästan inge ont i halsen alls, YES!
Sipinsky är dessutom här och hälsar på.. så de är inte helt fel! =)
(det är en katt)

Har lyssnat på massvis med musik, hittar massa gammalt som jag haft i gömda vrår, underbart! Vad vore mitt liv utan musik, hemskt tomt! Music is everything! - Well.. not everything, but very much at least!
Tjejerna har ju kommit hem från Rhodos.. så kul! Hihi fast de är ju nästan en vecka sen, o har knappt träffat dem än! Fast alla jobbar ju och är sjuka, så de är inte så konstigt! Och jag o Fia ses jätte lite : ( vilket inte är nå roligt alls vi bodde ju ihop tajt som bara den i en vecka, så de blir hemskt tomt när man bara ses en gång i veckan efter det, saknar na!

Men hur som helst, så träffade vi ju ett jättetrevligt norskt gäng där nere.. Guttar : )
Och vi pratar en del via sms och msn osv.. Super kul! Tycker verkligen om dem! =) Dessutom lär jag mig lite norska också, åtminstone att förstå det.. och det är underbart, tycker mycket om språket och vill gärna bo/jobba i Norge nångång i mitt liv så de är ju perfekt! De är verkligen ett speciellt gäng med killar, hur goa som helst.. Mkt snilla! :P Min norska är kass, kan nog inte ens kalla det norska.. men försöker ändå, haha! Som jag och Fia sa, när vi låg i vår hotel lgh o pratade.. Vi snakke Götenorska! :D
Saknar dem och Napa så mycket...! : (
Men är oerhört glad att jag fick träffa dem, absolut! Bara synd att de skulle ta slut så fort, semestern alltså.. Men kan säga, men säkerhet, att vi tog vara på varje dag, vi hade stenkul varje sekund! Skulle gärna beskriva hur roligt vi hade, men det enda jag kan göra är att le de största smilet jag kan och säga, kan inte beskrivas måste, upplevas!

Lägger upp några bilder, men bara ett par, från en kväll.. för eftersom det var värmebölja, dvs riktigt varmt där nere, så hade man inte så mycket kläder på sig alltför ofta. Så de finns med andra ord inte så många bilder jag kan lägga upp här!
Kommer nog dock några "strandbilder" sen, så man kan se hur vackert det var. =)



     


~* hihi, en stor kram på alla söta människor! *~



P.S
Vi längst ner ser kanske lite tussigare ut.. hihi varför ska du bo så långt bort!? Savner dæ.. D.S
*KRAAAAM*


Kommentarer
Postat av: Emma

Herregud vad du är söt! :) Skönt att du känner dig piggare.. min lilla tjej börjar också tillfriskna (reda) Peppar peppar! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback