Liten helg rapport

Hmm.. vart lite mycket nu, så har inte riktigt hunnit skriva här!

Men på lördagen träffade jag mamsen och Liam (min brorsson och hennes barnbarn) på stan. Vi gick runt och shoppade lite kläder åt honom + att mamma hittade ett par skor, ovanligt! ; )
Liam var helt till sig med kläderna, han tyckte de var jätte snygga och ville ha o ha, speciellt ett par converse skor, vi testa, men de var för tajta.. Parveln fyller ju 5 år om några veckor så jag ska nog försöka leta upp ett par såna skor till han då! :D
Sedan bestämde vi oss för att gå och fika, så vi  började gå mot Café Linné, det var på vägen dit som n mamsehittade ett par skor på DinSko, medan jag och Liam satt utanför och lyssnade på en gatumusikant, heter det så!?
Han var alldeles till sig och ville sitta där hela tiden, satt och diggade med..och när vi gick därifrån så sjöng han och dansade, underbart! Han är så cool! :D
Dagens citat är dock "Aha, grattis. hehe! ; )" - "Heh, tack! ; )"   
Människor är bra konstiga! :P
Hur som helst så kom vi i alla fall till fiket och beställde sötsaker o latte satte oss. KOSELIG, dvs MYSIGT!
Ringde han och bestämde träff senare på kvällen också. =)
Åkte sen hem med dem till mamsen, lekte ute och tittade på film och lekte med Lego, sen blev det middag, mums! Mamma gör alltid så god mat!
Kom hem alldeles för sent, skyndade att duscha och hann nätt och jämt ut ur duschen innan han ringde. Jag skyndade mig lite och begav mig. Trevlig lördag vill jag säga! Saknar dock parveln en del, när vi umgåtts en helg och lekt så blir man liksom van vid att han är där, o sen helt plötsligt ska han hem igen.. Puhu, men jag ska inte klaga, vi ses ju snart igen! :D
Fredagen
var jag förresten med Sara och åkte hem från henne rätt sent, mys!

Söndagen gjorde jag inte så mycket, fixade lite här hemma och sånt, sen var de film hos honom.


Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback