Me myself & I

Har filmkväll med mig själv! Dvs ser på det som råkar komma på kanal 1, 2 och 4. Vilket inte är särskilt mycket! Men har hittills lyckats underhålla mig med Klassfesten och nyss en repris av Svenssons Svenssons. ->
Någorlunda underhållande! Klassfesten var nog mer pinsam, fick nästan ont i magen av hur omogna vuxna kan vara. Hoppas verkligen inte att jag blir sådan när jag blir äldre, ska verkligen kämpa för att inte falla in i de mönstret som så många gör. =)
Man kan vara lycklig utan att ha de som alla andra, villa volvo vovve eller vad det heter. Det är inte fel. Men det är viktigt att de inte bara blir det, utan ett intressant och roligt liv också! : )
Nu får jag väl se på Rapport eller något, hehe skojit värre! Nej, men får nog bli nån film eller något, en klassiker kanske, Dirty Dancing eller Grease? Två filmer jag inte kan få nog av!

Ha en fortsatt trevlig kväll och godnatt! =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback