Nöjd med håret åtminstone!

Fredagen blev galen.
Skulle ju åkt till Sthlm med Helena o Sara, men fastna hos frisören alldeles för länge.. men blev asnöjd! Känner mig så fin nu! :D
Åkte i alla fall till Sthlm ändå o mötte Helena, käkade och åkte hem igen.. mysigt att komma bort lite i alla fall!
Sen kom Solstrålen och vi förfesta och gick ut, så kul att träffa na... vi prata nonstop! Hihi sötnosen!
Blev lite otippat ställe! Skumt.. inte vart där på år och dar känns de som.. men vi hade skoj, vi var lite berusade dock.. hehe!
Men de roliga var att jag träffa min kusin, jag inte sett sen jag var 5, så kul! Och jag kände igen honom!
Är fortfarande lite i chocktillstånd tror ja.. Men vi sågs i alla fall idag och tog en fika, mycket trevligt!

Igår, lördag var jag hemma och tog de lugnt.. hade sovit hos honom natten från fredag och kom hem rätt sent på eftermiddagen. Båda hade vart lite överförfriskade och jag blev rätt rädd när jag vakna, trodde att jag va hemma!
Men de va kul.. vi såg lite på film och vilade bort baksmällan. =)

Nu ska jag se på film o mysa! Tända lite ljus och kura ihop mig i fotöljen, kanske blir en chokladbit också! Tihi

Trevlig kväll till alla goa!


P.S Bild på nya frillan kommer upp snarast, inte för att de är många som läser o vill se, utan för att jag är så nöjd. Hihi =) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback