Sjuk.. IGEN!! :'(

Inget jobb för mig, SUCK! Jag som så gärna ville.. men är man sjuk så är man eller ja snorig ,haha- usch! Och får ju inte jobba då.. så inget så mycket att göra åt. Tyvärr.
Men träffa i alla fall honom en stund igår, en pyttekortis eftersom jag inte mådde nå bra.. men snodde allt åt mig en puss eller två ; )
Och ikväll ska jag vara barnvakt åt min älskade brorsson igen, tihi! Han sover och jag vaktar, men smygkikar alltid på honom lite då och då.. Han är så söt/gullig/underbar, you name it!


Nu ska jag dock möta Lillis på stan, trots förkylningen.. Måste ju få se na när hon äntligen är här!
Måste fixa mig lite och skynda, satans näsa o rinna : (

Får allt handla in lite nässdukar!

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Krya på dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback