Solig höstdag

Är lite piggare idag, eller rätt  så mycket faktiskt! Fick lite extra energi när jag läste Josefines blogg. Vilken toppentjej! : )
Håller i alla fall på att tvätta nu, var nere andra gången nyss.. Glömde dock bort tiden, så jag fick rusa ner, men någon hade redan lagt ur min tvätt och lagt in sin egen. Typiskt! Men hade i alla fall den andra kvar till mitt förfogande, som tur var! Ska äta lite fil till lunch snart tror jag, usch va kallt.. men man blir ju lite mätt åtminstone!

Var förresten på stan en sväng igår och träffade en kompis som jag inte träffar särskilt ofta, hon bor nämligen i Härnösand, så man får allt ta vara på den lilla tid hon är här, när hon är här!
Ska förresten, ta mig upp till henne när plånboken tillåter, vilket jag hoppas blir snart! :D
Hur som helst så shoppade vi lite, jag ett par skor.. stövlar typ? Har aldrig riktigt gillat dem.. tycker att de ser ut som ridstövlar?? Men nu hjälpte Linda mig, så de blev ett par till sist, svarta!


Sen var jag ute efter en tjocktröja, stickad sådan.. Hade sett någon på Prinsessans blogg och sen en
på Gina Tricots hemsida. Men icke sa nicke, ingen sån hittade jag! Men däremot en annan, som jag blev smått förälskad i.. Fanns så klart i svart, men jag stretade emot och köpte en brun/beige istället. Yes!

Nu ska jag gå och värma filen lite, haha kanske låter skumt, men kan inte äta den när den är iskall, då gör de för ont i mina stackars tänder!

Känner för att klä upp mig lite, eller i lite finare kläder i alla fall och gå ut och gå.. men vart?! Är ju faktiskt riktigt fint ute idag, kallt men rätt varmt i solen.. Läste nog att termometern stod på 20 grader, men de var nog i solen! Vill bara vara ute och känna mig lite fin i allt elände, förkylningen vill säga :P Men har ju ingenstans att gå så de får bli Ica och ev en tur till mamsen min. Tihi!

Have fun
!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, du är så gullig jämt :-) Jag blir glad av dina ord! Och yes, jag förstod precis vad du menade :-) Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback