Torsdag

Precis kommit hem från en liten intervju, och den gick fint! Tihi : )
Har mycket energi idag känner jag, var uppe rätt tidigt och känns som att jag har fått mycket gjort. Nu är det lunchtime och jag är faktiskt hungrig. Underbart! Känns bra att få fart på ens rutiner igen, kroppen mår ju bäst av det, min i alla fall. Och imorgon ska det tränas. Vet att det kommer  bli lite tyngre än det brukar pga att jag inte tränat på ett tag, men jag ser fram emot det ändå. Visst finns det en liten latmask som tvekar också, men den ska jag motverka så mycket jag bara kan. Imorgon ska jag träna! Försöka skriva det många gånger och säga det högt för mig själv så att lilla latmasken förstå att det inte är någon idé att kämpa emot. Hihi :P
Förresten så såg jag Happy Feet i söndas tror jag det var? (hmm..) Men hur som helst så var ju Mumble, huvudkaraktären helt underbart söt! Jag smälte om och om igen!


image80



Tänk att få ha en sån liten sötnos hos sig! Helt underbar! =)

Nej nu ska jag äta lunchen medan den är varm, gillar inte riktigt kall mat som ska vara varm!
Ha en fortsatt trevlig dag! =)

Krampuss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den filmen är mysig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback