Wiiiiiiiiiiiiieeeeeee

Jag är sååååååååå taaaaaaaaaaaaggaaaaaaaaaaad, speeeeeeeeeeeeedaaaaaaaad!! :D
Har precis vart på ett SM pass, de vill säga StyrkaMedel. Känns riktigt bra att ta sig igenom det när man inte tränat på gud vet hur länge! Och nu är jag superduper glad och känner att jag är i kroppen på något vis, svårt att förklara.. men de brukar kännas så när jag tränat. NU blir de andra bullar, ska verkligen fortsätta att träna regelbundet, för jag älskar verkligen det! Tihi! Tränade självklart med min söta Fia, hihi we did it :D
Kanske verkar som att vi tror att vi bestigit Mount Evererst ellr något, men de känns nästan så..haha, för båda har varit sjuka och krassliga i över 3 veckor nu och inte kunnat träna överhuvudtaget, så då känns de ju extra bra nu! =)

Nu ska jag laga middag, Kycklinpastasås med spaghetti- kyckling,champinjoner och kanske lite broccoli eller paprika, matlagningsgrädde och kryddor. MUMS!!

Ha en trevlig kväll, för de ska jag ha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback