Det är äntligen lite grönt på Birkelunden

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, bara att jag ska göra det. Kan börja med att göra ett glatt utrop, snön är borta!!! :D 
Är i alla fall äntligen ledig efter en mycket ansträngande jobbvecka (läs jobb-partande-lite sömn). Och eftersom gårdagen gick i fixandets tecken måste jag ta det lugnt idag och vila upp mig! Måste dock till banken en sväng, men de går förhoppningsvis fort.
Stackars lilla L är hemma o är sjuk idag, tussisen! Men det är bra att hon är hemma med tanke på hur dålig hon var igår och är idag. Ska göra mitt bästa för att kurera na! Men det är inte så lätt när hon nästan vägrar att vila. Hihi

Men men, igår låna jag L's dator å såg på Beck- Skarpt lägeimage113
Den är ruskigt bra tycker jag. Såg den på bio när jag var på min första riktiga dejt sommarn 2006. Hihi gillade den då och gör det nu med. Den är så där ryslig då man blir arg på samhället-tårar i ögonen bra liksom. Någon kanske förstår vad jag menar iaf. :P
När jag kvicknat till från den filmen gick jag ut (ur rummet) och upptäckte att F & M hade kommit hem. De stod som vanligt vid spisen och lagade sin obligatoriska gourmetmat (läs nudlar och stekt korv eller hamburgare). =)
Vi bestämde oss för att se film, vilket inte är ovanligt och efter lite övervägande fram och tillbaks så bestämde vi (läs typ jag) att vi skulle se på Goal. Har sett den förr, den är bra.. faktiskt.. men det är lite synd att "flickvännen" sprutat in gud vet vad i överläppen. Hennes "helt-vanlig-casual-girl" -look förstörs LIITE då.

Nu ska jag se vad L har för sig!

Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback