Detta inlägg är tillägnat min kära mamma!

Jag vill bara skriva att du lyckats väl med din uppfostran. Då du gång på gång under min uppväxt uppfostrat o varnat för saker, "ha på dig cykelhjälm när du cyklar, ta på dig en halsduk när du går ut, det regnar- ta på dig en jacka du kommer bli förkyld"- OSV.
För nu när jag o L bor ihop vem är det inte då som tjatar? Okej, ingen cykelhjälm..
Men snälla Lillis du är sjuk, du "måste ha på dig en halsduk du kan inte gå ut så där, snälla tänk på att du är sjuk. Och Lillis du måååste vila, hur ska du annars bli frisk?!"
Lillis, Lillis, Lillis!

Nu menar jag ju självklart allt detta "tjat" med största möjliga välvilja. Jag älskar ju na! Men ville bara påpeka det, mamma du har lyckats! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback