Fotboll!!!

Jag har för övrigt blivit ett fotbollsfan. VÅLERENGA är i mitt hjärta.

Detta hände då jag var på min livs första fotbollsmatch. Söta Micke o jag gick då han fått gratisbiljetter från jobbet. O herregud-o-allt-annat-mäktigt vad coolt det var! Eller det är fel ord, häftigt, fantastiskt, oslagbart, vasomehelst! Jag var helt slut efter en lång jobb/fest helg men jag njöt.

Och det var fler som njöt, speciellt supportrarna. De var nästan tokiga! Hoppa skrek sjöng o ja allt sånt!

24 101 fler var det som njöt. Alltså var det 24 102 personer på stadion. WOOOW!


   
 

Så nu ska jag köpa Enga halsduk.

Och bli en sån där toksupporter som hoppar och skriker o hejar och kan alla ramsor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback