Home sweet home?

Yeeyy Ello är i Uppis! Hmm de känns suuper, eller jag vet inte.. de känns väldigt konstigt. Är såå glad för att få träffa mina älskade vänner och familj, har inte riktigt förstått hur mycket jag saknat dem! Men herregud, de gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag ska lämna dem snart igen. Jag vill åka hem så klart (till Oslo) för det är där jag har mitt hem nu, men jag vill ta me mig alla mina tjejer! =) Kan ni inte krypa ner i väskan allihop? Jag lovar att bära er försiktigt? : /
Ne, men det går ju inte.. det vet ju t.o.m jag..
Men det är så skumt.. när vi ses och umgås och går promenader o gosas o allt så känns de som vanligt, som vi sågs nyss, de tycker dem med. Men jag känner verkligen att jag inte bor här längre och allt man ser, hus, landskap mm är från förr för mig. På något konstigt vis. Men jag saknar det, som fan, så klart, det ka jag inte sticka under stolen med. Och mina älskade vänner, jag vet inte vad jag skulle göra utan er, det är så sant det kan bli. Utan er finns inte jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback