Jag är kär

Har sett filmen Green Street Hooligans 2 gånger nu på en ganska kort tid.

Första gången var med grabbarna. Micke hade nämligen med sig en liten CD case från Sverige och där finns det en del filmer. Bla den.

Jag föll pladask. Jag älskar den. Det är fajter o blåmärken och uppror och kärlek. Men jag föll pladask. Herregud, gatuhuliganer liksom? GSE. Men jag föll ännu mer för en viss Charlie Hunnam. Jag tom drömt om honom nu, mer än en gång! Jag är tokkär. Vet inte vad  jag ska göra.. Hjärnan spelar såna spratt som hur svårt kan det vara att få honom.. och hur ska jag bete mig för att lyckas? Herregud, dröm och glöm kära hjärna. Men jag är kär.

Så nu har kraven höjts ännu mer på grabbfronten.
Här är hetingen:


image133  image134


 


Är man inte lik Mr. Hunnam eller är en fotbollshulligan som kan slåss så har ni ingen chans! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback