Måndagar

Ja.. Det finns ju olika sorters måndagar.

Det finns de måndagar då man tex tittade på Cityakuten, eller kanske Prison Break. Man gjorde ingenting, tittade på film eller jaa något annat normalt.
Ny finns det en ny genre. Spela kort- ölspelet och dricka vin, öl och sprit med sin roomate.
Haha!
Igår hade jag och Micke tråkigt, vi fundera och fundera.. vad f*n ska vi göra? Ingen va sugen på film, eftersom det enda vi gör om varadagaskvällarna är just det- se på film.
Så efter mycket om och men bestämde vi oss för att supa. :D Haha vi "låna" Filips öl.. efter lite övertalning och började.. Si sådär vid kl 22 kanske?
Kom i säng vid 04.30.
Under den tiden han vi med en hel del kortspel, norsk kebab på Mevlana, som för övrigt hade öppet kl 02.50 på en måndagskväll/natt?! Mycket skratt och en del annorlunda namnsdagar. Och sist men inte minst en straight flush!!
Kan ärligt talat inte minnas sist jag fick en sån.. Så vips, jag märkte det knappt själv, så var den där!
Hah, jag fick en kapsyl på mig pga det.. Haha, stackars Micke som är dålig förlorare :D

Men vi hade kul, och det är ju det som räknas ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback