Sirernera tjuter som vanligt här på Birkelunden

Hade ett litet lack of confidence tidigare. Men nu är man back on track igen!
Gööttt! Hade riktigt kul igår igen, trots vissa besvikelser. Men man kan inte få allt, även om man kan tyckas tro det när man är berusad.
Det åkte nyss förbi två politipikebussar, och nu en ambulans. Men det är ju vardag här, eller?  Tur att vi är trygga här oppe.
Klockan är 20.46 och jag har bott vid datorn de senaste timmarna, haft riktigt trevligt faktiskt. Tack A.
Var ledig idag, första söndan på länge.. sköönt kan jag säga! Men morsomt nog så vakna jag 10 o trodde att de var jobbdags, hah!

Ska tänka positivt, PLAYERS AB och det finns ju såå många fiskar i havet, akvariet, dammen, eller hur?

Jag och L på väg till grabsen igår:
                                                                            


Och JA vi är lika heta som det ser ut, om inte hetare (hahaha) och JA vi hade askul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback