Snart är det Valborg

Och jag är HÄR, i Uppsala!! :D
Kommer ihåg förra, så väl.. vi myste i ekonomikumparken på en filt, med lite bubbel o baguetter. Jag, Sara, Mia, Helena och Ella kom förbi en sväng. Och en ny Pigis. Hon är oss trogen. (Eller vi är snarare henne trogen).
Det var fiiint väder! Jag hade dock en väldigt skum färg på håret, orange typ? Men usch, det vill jag inte tänka tillbaka på hehe.
Imorgon är det samma sak, jag, Mia, Helena, Sara , Sabina?..och nån mer, jag vet inte, de är inte jag som planerat!
Sitta i ekonomikumparken med (lite mer) bubbel och nåt göttit o äta. MYS! Fan va jag längtar! Jag ska gosa sönder mig med er hihihihi

Här är en liten bild från förra året, ellet kanske tre.. försök att bortse från hon med det hemska håret! (Jag)

       

oki.. alla kanske inte kommer bli superglada över att jag lägger upp dessa bilder. Men det är KNAPPT NÅN som läser min blogg, om ens nån överhuvudtaget? Så det är okej, och jag ser ut som ett as. Så i såna fall hålle vi as ihop. Haha. I SÅNA FALL, för jag tycker fortfarande att ni är hur vackra som helst!

UPDATE: Okej, en viss Sabina skrev en kommentar, de bygger lägenheter o ekonomikumparken!! :O Jag har vart borta länge, det märks! Så det blir stadsparken istället då. Tack för uppmärksamheten min solstråle! =)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hey you! hörruu det går inte att sitta i ekomomikum parken, de bygger lägenheter där nu. Så det blir allt stadsparken :)

Postat av: Mia

What, stadsparken? nej nej..
det byggs ju bara i halva ekonomikum så man lär ju ändå dra dit först o hoppas på plats (lär ju dock va rätt proppat men vafan) Det är ju där det händer ;)

2008-04-29 @ 22:32:53
URL: http://miae.blogg.se
Postat av: Mia

vi får väl helt enkelt checka vart den finaste utsikten finns ;) ;)

2008-04-29 @ 22:34:30
URL: http://miae.blogg.se
Postat av: Emma

Nej sötnos, inte har jag glömt dig. :) Har bara fullt upp med flytten just nu så jag hinner inte alltid svara på kommentarerna, bara skriva ett snabbis-inlägg.

Är allt bra? Är du på hemmaplan igen? Hur var Oslo? Vad tiden gått snabbt, tyckte precis det var igår du åkte iväg. :)

Ha en kanonkul Valborg! Kramar i massor!

2008-04-30 @ 00:21:35
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Carro

Hej hjärtat! Din hårfärg var det väl bannemig inget fel på? Du är alltid söt btw.

Vart hjar du flyttat förresten, försökte hitta nån fakta el information i din blogg som sjutton men hittade noll, kanske missade det men :)

Hoppas att allt är bra med dig iaf och att du hade en bra Valborg. Kram kram

2008-05-01 @ 23:41:18
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback