Jag hinner aldrig blogga nuførtiden

Fan! Vad jag saknar att blogga!
Men det ær tamejfan omøjligt utan egen dator o internet. Men det kommer o då jævlar! (Ursækta ordvalet)
Men hur som helst så  har vissa sessor fyllt år..

Mia & Fia fyllde 21 båda två førra torsdagen. Och nej de ær inte tvillingar, inte ens syskon, bara de att deras mammor passa på att føda på samma dag. =)
Sabina fyllde 20 i måndags, hej o hå hon har blitt STOR, eller iaf slutat vara tonåring! :P
Pappa, han fyllde åt igår han, men  var uppe i vildmarken så mobben funka inte. =(
Mamsen
, hon fyller år på lørdag! Så synd att jag inte kan va dær, men ska tænka på henne hela dan!

Så, till alla er- GRATTIS! =D

P.S
Så augusti brukar vanligtvis vara en vældigt dyr månad før mig, med firande o presenter, så rent ekonomiskt ær de ju bættre att jag ær i Olso :P mohahaahh..NEERRRRÅÅÅÅÅ =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback