Den är min

God Jul säger jag bara! Jag o R hade "lilla julafton" igår eftersom jag åker hem imorgon (läängtar!!) och firar jul och sånt. Vi fixa och stod i hela dan (läs jag, packa ut mina saker i lägenheten o i saker i väskan). Sen gjorde vi mat, køttbullar, potatis och rødbetsallad- hemmagjorda køttbullar is the shit- MUMS!

Sen var de julklapps time. Jag var riktigt nervøs vad jag skulle få, och hur R skulle reagera på sin julklapp. Jag hade fifflat en del o ojat mig o haft mig så att R inte skulle veta var det var. Och han hade verkligen INGEN aning! :D
När han øppna paketet och såg att det var en ipod løs han upp o kasta sig på mig med en stoor kram. Søtnøten, han var nøjd o jag var nøjd. Hade ju væntat sååå længe på hans min.
Sen var det min tur, herregud vad jag var nervøs- R fick gå ut i køket :P
Och vet ni vad jag fick?? Jag fick min älskade klocka som jag såå gärna ville ha!!

Den passa perfekt, är skitsnygg o min. Det kan inte bli så mycket bättre.

klockan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback