Jag bloggar nær jag vill

Herregud nu har tom min R børjat klaga? Nær ska du blogga igen egentligen? Frågar han.
Hmm, det kanske ær så att det ær så mycket som hænder i det verkliga livet så att jag inte hinner med internetlivet. Eller vad man ska kalla det.
Det hænder så mycket nu, flytten, jobbet, hem till jul, JULKLAPPAR osv. Men det størsta ær nog min væn, gud så jag saknat  dig, hur kunde vi gøra så hær mot varandra? O hur kunde jag gøra så mot dig!?? Jag vet i alla fall att du ær en riktig væn o att jag ælskar dig, och kommer sakna dig så in åt helvete! Kom o hælsa på snart!!

Du kan ju i alla fall komma tillbaka så vi kan slåss ihop haha, lørdagen alltså, herregud! Stackars R, två arga jenter haha. Men kul var det!
O i helgen hænder de igen, fast utan slåss-delen førstås. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback