Julklappar

Nu ær det ju december igen, jultider med andra ord. Och det ær mer æn dags att køpa JULKLAPPAR! Om man inte ska utomlands førstås, lyckostar før er som ska det! Jag skulle inte tacka nej till lite sol och avkoppling nu.
Men, jag længtar faktiskt till jul, før førsta gången på flera år, før jag ska HEM och vara med familjen och vænnerna och slappna av och njuta! Det ska bli skønt.
Det blir nog inte bara avslappning, før jag kommer nog leka en hel del med min brorson, gå på bio med mamma o en o annan utgång med jenterna! :D
Hur som helst, julklappar var det.
Har ju hunnit med några i alla fall!

Update:

[x] R
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Sia
[x] Marie
[x] Bror
[x] Brorson
[ ] Farmor & Farfar

Sias køper jag på flygplatsen o farmor o farfars blir nog i nån typisk norsk butik. : )

Har en liten plan till pappa o brorsonen, sen blir de svårt. Men med lite tips så løser det sig (førhoppningsvis) innan jul. : )

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Julen is the shit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback