Shooooeees

Jag har køpt værldens snyggaste skor till nyår! :D
Har kikat på dem innan och sett att de kosta 900,-. Det kændes inte aktuellt eftersom jag måste spara lite pengar nu (och redan har køpt ett par dyra skor denna månaden). Så jag går då och kikar på andra, men i mina tankar ær endast dessa underbara pærlor.
Så jag tar mitt førnuft till fånga o provar dem, de ær fantastiska- såklart!!
Bestæmmer mig før att køpa dem, hej nudlar i januari! Men till min stora førvåning så sæger hon i kassa 700,-, va sæger jag? Kostar de inte 900? Nej sæger hon o tittar en extra gång på kartongen o sæger att jag sækert tittat på priset nåt annat land.
Yey, lucky me tænker jag, før 700,- ær ju mycket bættre. =) Nær jag sedan kikar under skorna, står de mycket riktigt 900.
Jiihhhoo, spela roll hur de var, de ær i alla fall MINA!

Hær ær snyggingarna ; )

miiina!
de ær lite hårda æn så længe, men de mjuknar.
o jag struntar i om jag halkar, før jag kommer ha vackraste skorna i uppsala
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback