Happy birthday to me ;P

Jah idag är de då söndag, jag är helt död. Kan somna på fläcken, mot tangentbordet.
För ja, jag fyllde år igår!! :D den 9:e feb
och jag blev dritgammal.. hela 21 år!!!
Igår firade vi hela dan, de börja med att Lillis kom med frukost på sängen. Sötnosen!! :D
Sen ringde päronen o alla vänner smsa o hade sig, TACK!!
Sen gick vi upp fixade oss.. jag kände mig apful men körde på svart (efter lite couching från L) så drog vi på byn.
De var toppen väder, varmt, blå himmel, strålande sol. Med andra ord underbart!
Vi träffa Matte o Johan o gick o fika,, myys! Bestämde lite planer inför kvällen o så.
Sedan gick jag o köpte högtalare, YEEES! (present från mor) de var uppskattade vill jag lova! =) Hihi
Lillis o jag åkte hem o hon gjorde tacos, mums! Hihi
sen börja allt, alla kom- vi parta- alla gick (inklusive vi).. Hihi
en riktig HAPPY BIRTHDAY kan man säga!
Idag har jag dock fått lite ångest, huhu.. =( Vad gammal jag är! Mjuff, nu är man inget barn längre..

Men men, en superduperdag var d i alla fall! 

Puss på alla glada!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fick du mitt grattis sms? Fick inget svar, så blev lite orolig ju :(.. GRATTIS igen!

Postat av: Sabina

okej vad konstigt. skickade till det nummer som du mailade att du hade.. så det var mkt konstigt.

2008-02-15 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback