Jaah ..

.. de kanske är uppenbart att de inte finns så mkt bloggtid för min del!
Och att jag dessutom pajat högerhanden en smula gör ju inget bättre.
Vi hade förfest hos.. vi kan kalla honom Gevert. Lillis vänner var där som nu också är mina vänner.. Hihi och vi skulle förfesta där, vilket vi gjorde och hade grymt kul!!! :D
Men jag o Lillis, Myggan o Matte skulle ta taxi till stan.. Lillis slog en liten vurpa på väg till taxin så fokus hamna lite på henne. Helt plötsligt (när jag är på väg in i taxin känner jag hur de värker i handen.. "F**n va ont de gör i handen" tänker jag, kikar på handen och ser, till min stora förvåning, att den sitter fastklämd i dörren, som Myggan stängt. Den är helt stängd och min hand är emellan. Mina vänner berätta senare att jag vart helt vit i ansiktet och bara stod där. Hjälp kom, eller Matte beordra en förvirrad Mygga att öppna dörren o de börjar isa ner min hand (med is, för ja vi har snö här) som bara den. Men FAAAAN va ont de gjorde! Aj aj aj säger jag bara. Och jag har fortfarande ont. Den är svagt blå. Mer säger jag inte. Haha bra början på vår första utehelg i Oslo! Men vi hade grymt kul, den dan och dan efter!

Nu tycker jag att jag svamlar, jag är trött tror jag och en aning förvirrad. Skriver mer igen så fort hjärnan fått vila.


Kram till alla goa!

P.S Lillis ligger nu o soffan brevid mig och ser allmänt cool ut med sina T.H glasögon och en skitsnygg adidas tröja. Hon är trött. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback