Alltså..

..Jag menar verkligen inte att försumma min blogg men jag har såå mycket att göra nu!
Kom hem i fredags från min sötaste, underbaraste pojkvän. Ja just det, nu är han MIN! =) Hihi
Men det jag gör nu är att packa, fixa, packa, fixa och packa lite mer. Det är så mycket man måste tänka på och saker som man inte tänker på som man måste tänka på ändå. Jag tror jag blir tokig!!
Nu har jag i alla fall packat ned en del kläder jag inte ska ha, skor, böcker och dylikt, men det är så mycket mer!
Förstår verkligen INTE hur jag ska kunna få plats i min lilla väska, som ja nu verkar liten om man jämför med vad som ska få plats i den.

En djup suck alltså!
Och sakerna som nu "pryder" min säng gör att jag verkligen kommer få plats i den utan att typ röja ner grejorna på golvet?! Och det går ju inte?!!
Nej ordning och diciplin är det nu. Måste lösa det här nu. Men min hjärna är trött och kroppen med. Medicinen har i alla fall börjat verka så jag är piggare. Men inte fullt så pigg. Typiskt!
Sen saknar jag M massor. Men vi ska ha telefondejt ikväll. Längtar, för jag saknar han såå!

Nej nu ska jag se lite på nån gammal julkalender mam köpt, Trolltider var det nog. Hihi mysigt + en bra paus i allt stress.

Hoppas alla har det bäst! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

WOW! Vad snygg din blogg har blivit :) Rosa & fin :) Är själv också helt besatt av rosa fast det har jag ju iofs alltid varit. hihi :)

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback