Nu åker vi!

Sista inlägget i Sverige då, for now. Inte forever! : )
Somnade kanske vid 2 igår, efter en otroligt hektisk dag och vecka. Eller vi kan säga "somnade" för jag har knappt sovit någonting alls. Och idag känner jag verkligen hur trött jag är i kroppen. de känns enda ut till fingertopparna!
Men, vi ska sova på söndag. : )
Träffade mina kära änglar igår, de flesta av dem. Jag kommer sakna er, massor! Men vi ses ju snart, förhoppningsvis.  =)

Nu ska jag försöka att äta lite frukost med pappsen. Packa det sista, inklusiv mig själv. =)
Och åka, Lillis med pap kommer och hämtar cirkus kvart över 10. Planet går 12.30
Till Oslo.
Det är dit jag ska, ses när vi ses, ska försöka blogga så mycket som möjligt.

OSLO NÄSTA!!
P♥ss och god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback