Ojsky pojsky!

Håller nu på att packa allt. Det vill säga, alla saker jag ska ha med, ned i stora (lilla!?) väskan och en till väska. Och så ska hela rummet packas ned, sängen monteras ned, plastas in och upp på vinden.
Det är mycket!
Började sortera och prydligt vika ned kläderna i väskan, men nu är det hjärnstopp igen. Bara står och tittar på sakerna och vet inte riktigt vart jag ska börja. Vart ska vara vart o hur?
Men, det jag ville komma till var att jag nyss sorterade trosor, vilka jag skulle ha med. Först slängde jag de jag inte vill ha, sedan sorterade jag de jag skulle ha med och inte ha med, och nåra blev kvar i EJ-ha-med-högen. Sen åkte även dem över till Ha-med-högen. Attans, att jag inte kan skiljas från dem!
Räknade sedan dem och fick det till 36!! Shit, att jag har så många trosor! Och nu har jag t.o.m slängt ca 7 st..
May them rest in peace.. : (

Men jag älskar trosor, så vad ska man göra. Fast ett par var jag faktiskt tvungen att demolera med en aggresiv sax (eller nej, jag var aggresiv, saxen hjälpte bara till lite) annars hade de inte gått. Hah jag måste ju vara tokig!

Men de bjuder jag på.  : )

image109


Krampussar från trosaälskaren

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej söta du!

På den affären som vi har här ska de få in prinsessmuggar :) Troligtvis nästa vecka! Om jag får din adress så skickar jag en sån till dig bara för att du är så snäll & söt :) Mejla mig på [email protected]

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback