Onsdag morgon

Uppe med tuppen igen!
Ställde klockan på 06.50.. Men när klockan ringde sa min kropp tvär NEJ! Så jag ställde den på fem över 7 i stället.. Hah en kvart mer, men de gick!
Kan dock förstå, att de är svårt för hjärnan att tänka klart efter bara några timmars sömn. Pratade med M rätt långt in på natten. Saknar honom såå j*vla mycket!
Hur som helst, gick ju upp och tvättade i alla fall, eller snarare ner.. till tvättde stugan. Och medan tvättmaskinerna gjorde sitt jobb sov jag lite extra i min goa säng. Kommer verkligen sakna den!
Kom på det igår.. att jag har nog inte sovit i en 90 säng på minst 10 år, om inte 12? Hur ska de gå??
Hah, det kallar jag nästan bortskämd.. jag menar ,så bred är jag ju inte! Men det får gå helt enkelt. Jag överlever säkerligen. =) Hihi

Har packat det mesta nu och idag är det "det stora rycket" och ALLT ska packas ned och ned i källaren (dvs det jag inte ska ha med) vilket är rätt mycket, man får ju inte ha med så mycket. på planet : (
Max 20 kg per väska o det är max 2 väskor.. Huhu vette f*n hur det ska gå!?
Men men, det ska gå. Punkt slut.

Nu ska jag fortsätta packa, att det aldrig tar sluut!!!!
(Fast snart gör det nog det.. )

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback