Oslo

Hej hopp!

Nu har jag allt bott hær i hela 3 dagar! :P Yey!
Fast de kænns som længre.. tror jag?! Otroligt mycket nya intryck, hjærnan ær trøtt så hær på eftermiddagen.
Hoppas alla har det bra! Kænde att jag ville uppdatera lite. Men jag mår i alla fall bra, stressar runt som en tok var dag, men det går FRAMÅT! Vilket ær bra.
Just nu sitter jag o L på ett interntcafe.. Måste kirra lite saker hær o var. I helgen blir det fest, hihi. L ær taggad som fan o de ær jag med tror jag. Hihi
Norrmæn ær snælla, o trevliga som f*n! =)

Skriver vældigt osammanhængande o dåligt nu, kommer tillbaks nær jag ær mer strukturerad! :P

Puss på mina ælsklingstjejer!
O min prins, saknar dig så de gør ont! ♥

Haaree ; )

Kommentarer
Postat av: carro

flyttat till oslo? läget där då? har du det bra? kram

Postat av: Sabina

åå vad roligt! Hur går det med jobb och så? Puss

2008-01-31 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback