Så tragiskt..

Heath Ledger har dött.
Tragiskt men sant.

: (

Jag kunde knappt tro det när jag kollade min mail i morse och kom in på msn's hemsida. Var tvungen att omedelbart gå in på aftonbladet. Ty jag visste att om detta var sant så skulle de garanterat skriva om det. Och där stod det med bekräftande bokstäver att det var sant. En ung och mycket begåvad skådespelare är död. Kan inte förstå det riktigt. Jag tyckte mycket om Ledger som skådespelare. Från filmen "10 orsaker att hata dig" till nu, och hans filmer däremellan. Jag har dock inte sett Brokeback Mountain än. Men har velat se den länge och har nu ytterligare en stark anledning att se den.
Heath Ledger verkade vara en mycket jordnära och inte alls så där "Hollywoodiserad". Men men, inte mycket att göra nu. Mer än att ge en tanke åt hans familj och dotter.

image108


Må han vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback