Stressblogga

Inte mycket tid att blogga nu inte. Dessutom. No internet. : ( Så jag får vara hemskt uppfinnesrik och skriva fort som bara den, för att hinna innan internet säger stop! =P
M
en jag har det hur bra som helst! Saknar dock. M är på jobbet.
Egentid kan dock vara värdefull, så jag ska nog gå ut på stan lite (igen) och se om jag hittar något. Stan ligger nämligen väldigt nära här, utanför dörren.. Hihi så det är ingen pärs!
Synd bara att det är fredag, just det, apropå de, jag hade helt glömt att de är fredag. Hade lite fredagskänsla i magen (blandat lycka o lugn) men tänkte inte på det. Sen kom jag på det på väg hem nyss, eller ja, hem till M.
Men men, får fredagsmysa med mig själv helt enkelt! Hihi
Hur som helst, ang shoppingen så samlar på mig lite inför resan.
Det är otroligt mycket man behöver som man inte tänker på, som man tar för givet. Småsaker, drygt!
Men jag är happy!
Dessutom har vi köpt biljetter idag.. Wiiiee =D
Det HÄNDER verkligen.



Ne, nu måste jag gå, kanske kommer tillbaks sen en sväng, om internet tillåter!
Hoppas alla har en braaaa fredag!

P♥ss

Kommentarer
Postat av: Scream

Under din profilbild har du en text! Hur fick du dit det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback