Sunshine on a cloudy day

God morgon!.
Lite småjobbigt måste jag medge att det är att inte kunna somna förrän vid 1 och sen vakna vid 8a. Puhu!
Men idag har jag en anledning att gå upp så tidigt, vilket känns bra.
Har nämligen bokat biljett för att åka till M. Ja precis, nu avslöjade jag lite mer. Nu är det inte bara han utan M till och med. ; )
Det känns såå kul! Har nästan saknat ihjäl mig och imorgon ses vi!! Detta betyder dock att jag har 100 miljoner saker att göra idag. Bl a, tvätta (!!), köpa resväska.. en stor en, packa och jaa, bestämma vad jag ska packa, vilket kan ta en stund! =P
+ Lite små saker som måste lösas. Men vad gör det, imorgon får jag pussa på min prins! ; ) Hihi


Godmorgon på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback