Uppe före tuppen!

Det är ändå rätt tidigt för mig att stiga upp, även om det är i tidigaste laget. Men jag är trött ändå.
Glad men trött.
Uppe före tuppen kan man säga. För jag tror att han galar vid 7-tiden, eller har jag fel?
Sagominnet är inte riktigt som det brukar. Barnasinnet och fantasin finns kvar. Men det är inte riktigt samma sak som förr. Man börjar bli gammal.
Stort begrepp egentligen det där, gammal.
Det är så många som kan vara "gamla" även om de är väldig stor ålderskillnad på dem...
Nej nu spinner jag vidare för långt. Det märks hjärnar inte vaknat riktigt än.

Tågetgår 07.09 vilket resulterar i att jag måste ta mig härifrån vid halv 7. Mjuff, en del av mig vill bara krypa ned i sängen igen.
Det är dock bara en liiten del av mig. Jag är mest glad och förväntantsfull. Ska få träffa M idag.

För den sakens skull, skulle jag kunna gått upp innan jag gått o lagt mig till och med!

Hihi, god morgon på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback