Yes!

Läste Prinsessans blogg i morse och försökte verkligen känna mig inspirerad. Men det här är inte en sådan dag, tänkte jag.
Känner mig en aning illa till mods och vill helst göra ingenting.
Mjuk-och-mys-kläder är dagens tema.
Men så får jag ett infall och hoppa på vågen. Och gissa, jag har gått ned! :D
Även om jag vet att man inte ska räkna kilo och att muskler väger mer än fett så var det ändå upplyftande!
Jag som kände mig nere och hade dåligt samvete för allt jag måste göra osv.
Känner mig nu FAB som Josefine brukar skriva. Yeees!
Jag klarar allt! (Och jag har en snygg pojkvän.. haha) Lite fel av mig, men lyckan sprudlar!
Hur som helst så passade jag på att värma lite mat från igår, köttfärssås, mums! Och bestämde att det skulle vara gott med något gott att dricka till samtidigt!
Till min fasa kom jag ihåg att jag lagt en lättöl i frysen igår för kylning och var mycket noggrann med att komma ihåg den. Men icke!!
Jag rusa till frysen och öppnade facket där den låg. Mycket riktigt, den hade exploderat.
Botten hade farit iväg, och fryst  öl täckte nu botten.
Hum hum, det blev bara till att städa!
Men jag känner mig ändå glad och livlig i NUET och det är där man ska vara, har jag hört! ; )
Nej nu piper klockan, lunchtajm. Hoppas alla har det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback