Det ær helt otroligt

Mænniskor førvånar mig sællan. I alla fall killar. Nær de gør en besviken. Man vet hur de ær, de kan va på många olika sætt, men ændå blir man aldrig førvånad nær de visar sig vara nå "fel" på dem. JAG VET att ordet fel ær FEL ord att anvænda men just nu ær jag før irriterad før att komma på ett annat ord.
Jag ska fanimej sluta vara så nedrans snæll. Inte tænka på andra. Bara mig sjælv. Inte ge me mig. Inte vara blødig och vilja bli sams. Inte komma krypandes trots att jag vet att de var den andras fel.
Det hær inlægget har faktiskt ingenting alls med killar att gøra. Men jag ær så arg så då kommer alla møjliga kænslor ut. Tydligen. Sorry killar!

Før min kille ær helt underbar, verkligen helt jævla fantastisk! <3


Kommentarer
Postat av: sara

Det är rubis, ezris big bro :D
allt bra med dig smulan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback