"Normalt" inlægg

Eller vad man nu ska kalla normalt. Idag ær det onsdag och jag borde egentligen vart på jobbet. Men icke, natten till idag mådde jag sååå illa och hela denna dag till typ nu? Uff, så dærfør var det lite svårt att gå till jobbet.
Så vad har jag gjort?
Vilat, vilat och vilat. Glott på meningsløs tv o mått illa. Trevlig dag.
Nu som jag mår lite bættre æter jag risgrynsgrøt, mumsis! Var længe sen jag åt de, men det ær gott och lætt. Færdiglagat. Haha
Jag som skulle bli nyttig! Fast de har jag, lax lax lax, avokado o kyckling nyttigheten sjælv. ; )
Men men, igår var jag runt i byen lite o kikade efter kjoler (klænningar) med Silje, sen blev det en god lunch på Godt Brød, de ær verkligen jætte gott och dessutom ekologistkt. : )
Senare på kvællen var det middag hos R's førældrar. De ær verkligen supergulliga. O gøttit med hemlagad mat (som man inte lagat sjælv).
Ne nu blev det mkt svammel, ska æta upp min grøt och se på Miami Ink, sen blir det Bonde søker Fru a la Sverige!
Wiihooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback