Bursdagsfest

Ja just de ja, det var fødelsedagsfest førra helgen, alltså inte nu i helgen som tog slut igår, utan helgen innan. =)
Eirik
o Morten fyllde år, de ær tvillingar, ett av tvillingparen i denna vænskapskrets. Har faktiskt aldrig varit med om så många tvillingar! Men men, det var i alla fall partaj hemma hos Eirik o Anders, o många var dær. Var kul att træffa grabbarna, som alltid, men den hær gången var också flera av deras damer dær. Skoj! Pratade extra mycket (læs hela kvællen) med Tommys kjæraste Silje, Tommy har før øvrigt också en tvilling, enæggs, Kenneth.
Hur som helst, Silje hade ju kamera med sig, som många andra, men eftersom vi umgicks en del så resulterade de ju i en del bilder på mig. Haha, uff sæger jag bara. :P
Men tænkte lægga upp lite bilder iaf, eftersom det vart rætt tomt på det den senaste tiden. : )

ellosilje   tommy o r   eirik o e
søtnøtter   flertal   r o b   blandat
keps o e   steffen o frank   tommy eirik 
ello o silje   fødelsedagsbarna
                                                                          



KUUUL
var det! ;D


Kommentarer
Postat av: nicole

jag skaa sluta ! :/

Postat av: nicole

ååh tack :) jag finns här för dej oxå xD :D

2008-10-09 @ 05:38:21
URL: http://nicules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback