Det ær ju helt sjukt!

Läste precis en artikel på kjendis.no om ett program som heter Studio 5 dær Isabella Löwengrip aka Blondinbella var med. Den handla i stora drag om sexuella øvergrepp och hur Blondinbella gick ut med det direkt i hennes blogg som många andra (nästan alla) som varit med om något sånt inte skulle gøra det. Vilket var otroligt starkt gjort!
Men det jag reagerad på var det som stod i slutet av artikeln;

Enligt en rapport från Amnesty läggs 10 av 8 våldtäkter ned. Våldtar du i Norge ær det bara en HALV PROCENT att du blir straffad!!!!!!!

En sån rapport får mig att vilja stanna hemma om kvällarna eller anlita min pojkvän som livvakt.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej korvis!! När vare du skulle komma nu igen?? Kom snart!!!!! Kan inte du och Lindis åka hit samtidigt?? =)=) Jajaja!! Vilken bra idé! hehe..Du har inte sånt där abbonemang så du ringer gratis va?? Pusspuss!

Postat av: Helena

Jaa okeeeej jag förstår! =) hihi! Ja ring sen när du kan =) Okej!! Det värsta är att jag ska bort på grejer både lördagen den 27 sept och 4 okt..Men kommer du någon av dom helgerna så får man väl köra utgång på en fredag dårå! Det funkar ju också =) Hur som haver så kommer vi ju hinna ses! Vi hörs snart körvälskling! pusspusspussssssssssss!!

2008-09-18 @ 15:49:12
URL: http://helenii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback