Han med stort H

O nej det ær inte Gud jag snackar om, æven om vissa kanske kan tro det, men jag ær inte kristen så icke sa nicke.
Jag menar Han, min ælskling, min underbara pojkvæn!
Jag tror att man på sætt letar efter den s k The One hela sitt liv, redan från førsta pojken man blir kær i, førsta pussen-kyssen. Okej, nu menar jag ju inte att man ska spendera resten av livet med den man blir kær i nær man ær 10 år!
Men jag tror att man undermedvetet søker efter han eller hon med stort H.
Ibland ledsnar man såklart på "søkandet" och vill vara singel ett tag.. Jag vet inte hur många gånger jag sagt så. Men ændå, skulle den dær speciella dyka upp då, så skulle man ju sjælvklart inte neka till kærleken.

Hur som helst, jag hade inte planerat o træffa han med stort H så hær ung, jag ær visserligen inte16 men ændå. Det ær en del saker jag vill gøra i mitt liv.
Men jag kænner faktiskt att jag har gjort det, hittat Han. Det kænns i kropp och sjæl och framfør allt i hjärtat.




Min R, du ær allt jag vill ha
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback