Just det

Jag har ytterligare en ny mobil! :D Kom dock på att jag inom loppet av de hær året, som før øvrigt inte ær slut æn (!) så har jag hunnit førbruka en del mobiler, den førsta, min ælskade mobil som jag haft i ungefær 1 år nær jag kom till Oslo. Den blev ju stulen vid inbrottet, så dær har vi 1, sen var de nr 2, den jag køpte før 400.- på Claes Olsson før att ha till mitt norska kontantkort, den balla ut totalt efter nån månad. Hmm.. sen var de nr 3 somjag fick låna av R før att jag nu inte hade någon mobil, en gammal Samsung ihopvikbar, som alla hade jaa typ før 4 år sen?
Den var dock inte riktigt heller som den skulle.
Sen var min R så søt att han køpte en ny mobil till mig (och en till sig sjælv). Sååååå snæltt! Kanske var de lite før den lite traumatiska sommarn jag haft..vem vet. =) Vældigt generøst var det i alla fall. Det var nr 4. Anledningen till att jag skrev var, var før att den också balla ur efter ca en månad. Och eftersom jag ær som jag ær (tack vare mamsen) så gick jag ilsket tillbaka o krævde att dem skulle fixa den. Vilket de gjorde, trodde jag. Før nær jag fick sms om att den var klar och kom tillbaka tillbutiken førklarade de att dem inte lyckats laga den och att jag skulle få en ny istællet. OK tænkte jag, det går ju. Så efter lite papper o skriverier så går jag dærifrån med en ny mobil, tekniskt sett nr 5 om de inte nu varit så att jag efter ca 30 min skulle upptæcka att de var fel på den.(!!!)
Så jag gick då ænnu mer ilsken tillbaka till butiken, efter lite gnæll o trassel visa de sig att de ær nåt fel på de mobilerna de fått nu. Puhu!
Hipp som happ, summan av kardemumman så fick jag då en mobil till godo, dvs gå in i butiken och vælja en ny før samma summa. Jag la till lite o køpte den hær:



Dvs, nr 6.

Kanske inte var værldens mest kreativa inlægg. Men jag behøvde skriva av mig och så ær jag stolt øver min nya mobil.;D

Kommentarer
Postat av: Helena

haha jävlar!! så många mobiler har jag nog inte hafr under min livshistoria! hahah..Men du har kvar samma nr va?? pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback