Vafan tvekar jag för

Här har man en blogg, o man gillar o skriva o de är ju ganska bra med tanke på att man bor så långt bort ifrån familj o vänner. O  vad gör man, man skriver inte!! Varför inte? Prestationsångest!!
Jag har fått för mig att varje inlägg måste handla om något speciellt, men why? De behövs väl inte.

Ne minsann.
Idag slutade jag tidigt. vid 2, lite o göra på jobbet o gick ned till stan från St hanshaugen, leta efter en barnklädesbutik som skulle ligga där men fann den inte. Solen stekte så de blev varmt även i skinnjackan, men jag orka inte ta av mig, var så dedikerad på att ta mig fram. Haha
Hitta ett par gympaskor, lr sneakers lr vad de heter till min guldklimp. Känns bra o spendera en del av cashen på honom. För vad ska man annars ha en faster som bor o jobbar i Norge om man inte kan få lite allt-för-dyra kläder o skor av henne?
Ne just de, så jag shoppar.
Sen blev de dessutom ett glasspaket från Dehli, asdyrt 60 spänn men den är dögod. Ska bjuda min prins när han behagar att komma hem.

Hoppas solen skiner på er med o ni också får äta supergod glass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback