Det enda jag önskar mig

Det är ju så, att min födelsedag nalkas. Gammal blir jag också, huvva. Fast de gör inte så mycket (OK liiite ångest har jag) men den här känslan av att "jaha, fyller jag år nu igen?" har infunnit sig. Det är inte lika storslaget längre o fylla år. Antingen är det åldern eller så är de avsaknaden av vänner och familj.
Och det är där vi har det. För det enda jag önskar mig till in födelsedag, det enda som jag skulle bli så glad att tårarna skulle börja rinna. Är att mina vänner skulle komma hit. Det är de enda jag vill. Det är de enda jag önskar mig.

Kommentarer
Postat av: Leia

Känner likadant inför min födelsedag som inträffar nu i feb. Roligare att fylla år när man var mindre, då ville man bli äldre, inte nu längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback