Hej

Hej!

Sitter nu och föröver all musik till min nya dator : )
Ganska trevligt, massa låtar man inte lyssnat på nu på evigheter, bl a den här, "ice ice baby" med Vanilla Ice. Det var faktiskt den låten som inspirerade mig till min mailadress (för många år sen). Den är bra den, låten alltså. Lite så där avslappnat mode, eller vad pratar jag om- avslappning "chillning" som någon skulle kalla det. Som Bobban, han lyssnar jag en del på nu i min ipod, den är så där avslappnande No woman no cry- dont worry about a thing, cause' everyting is gonna be alright- typ. De är avslappnande iaf. =)
Ähh gud vad jag svamlar nu. Är rätt hungrig, har levt på godis halva dan o vill ha maaat. Men vad kommer min älskling hem med (förutom mat) jo goooodiiiiss! Jag tror jag blir tokig, snart kommer de växa polkagrisar ut ur mina öron.
Ne nu svamla jag ännu mer. Ska fortsätta med musiken. Och svamlandet- det är godisets fel, alltihop.

Kommentarer
Postat av: Heleno

Hej bello!! :) Va söt du e! Saknar dig med!

Jag mår bra faktiskt..Hur mår du själv? Trevligt på Ragnis Bday? :) Hoppas det!

Det blev utgång igår och det var sjukt kul! Men vi saknade dig såklart! Alltid något som fattas..

Vi har bara sagt att vi ska försöka åka vid löning i Mars, sen har vi inte bestämt något mer..Men man lär ju kunna börja planera slutet av februari/början av mars mer ordentligt! Vi vill ju komma :)

Ja, jag såg din nya dator..fan va skönt! :D Vi kan skicka lite kort över msn eller så..Eller så tar jag bara med mig massor på min USB sen när vi kommer och hälsar på :)

Vi hörs snart..

Ha det bäst! Pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback