Idag är en bra dag

För att jag får va ledig!! Har jobbat på tok för mkt dessa veckor o vart ledig typ 1 dag i veckan? Det är lite för mkt. O att man till råga på det inte känner sig helt kry heller. Usch!
Så idag åkte jag till jobbet o mötte chefen som är tillbaka o uppdatera han om allt, sen fick jag åka hem- underbart! Men jag åkte förbi skattekontoret o lämna in en till ansökan om nytt skattekort, att de ska ta sån tid! Måste verkligen få det snart så att jag inte behöver betala 50% skatt på nästa trevliga lön. Hmm.
Men men, det var inte det detta inlägg skulle handla om, det är så att jag börjar planera min resa hem till Uppsala en sväng, den blir inte nu, kanske i mars lr senare, men inte nu. O då undrar jag om mina vänner har nå önskemål? Eller så vi kan planera nåt? För de är ju bra om vi planlägger lite så jag hinner träffa flest möjliga och vi kan hitta på nåt. Typ utgång, bio, tjejkväll, middag ni vet. : )
Så skriiiiv, snälla! För de kostar lite o måste planläggas en del för mig att komma hem, så jag skulle verkligen uppskatta det!
Pussisar


P.S Jag har en semla i kylen! Mohahahaha

Kommentarer
Postat av: nicole

vart fick du vanligt tangentbord ifrån haha :D?

okej :), jaa vi måste ses! :(



(h)

2009-02-04 @ 18:39:56
Postat av: Sabina

ååå vad roligt att du kommer! Jag kan ses närsomhelst det är mest pengar som det handlar om men allt som du nämner ska jag nog kunna skramla ihop lite slantar till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback