Semlor

Jag har faktiskt riktigt tråkigt.
Sitter på jobbet o gør absolut nada, chefen var tvungen att gå tidigare så jag måste stanna hær till fyra. Och det ær tråååååkigt!
Men mitt i mitt tråkande kommer jag på att jag ær sugen på semlor, mumsfillibaba! Och vet ni!? Dem har SVENSKA SEMLOR hær med MANDELMASSA! På Baker Hansen, tænk va, vi ær i Norge men de finns svenska semlor, tack o lov før det. Før vem vill ha syltetøy (sylt) i sin semla??
Det kan ju bero på att de finns så många svenskar hær i Norge/Oslo. : )
O vi førøkar oss! Mohhahaahahha
Nerå, de flesta svenskar åker væl hem o ynglar av sig eller så ynglar de av sig med en norrman o då blir de ju en mix.
Jag o min R funderar på det, att gøra en mix. Det skulle sækerligen bli en otroligt fin mix. : )
Oj oj nu sæger jag næstan før mycket hær. Semlor var det.
Ska kanske førsøka køpa mig en idag, om jag hinner vill sæga. Før jag ska till frissan efter jobbet också. Ska bli så skønt o få bli lite fin i håret innan B-day o mamsen kommer.
O de kænns inte helt ok att komma med en semla dit som jag ska smaska i mig medan hon gør slingor. Nepp, de får nog bli imorgon det, semlan alltså. Nu blev det mycket seeeemlooooor hær.


Så semmelpussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback