Synundersøkning!!!!!

God morgon, jag sitter nu på jobbet o væntar på att jag ska få gå till tunnelbanan o åka till Carl Berner o dær gå in i en Glasøgonaffær (eller vad de heter) o gøra en synundersøkning!!! Jag kan knappt fatta det sjælv. Men før ca en månad sen gick jag førbi denna affær o tænkte hmm, ser jag inte lite dåligt??
Så jag gick in o boka en tid. Antingen ser jag dåligt eller så inbillar jag mig, eller så ser jag lite dåligt bara før att få gå på en synundersøkning. Svaret får vi ju reda på dær. Men de sa nånting om att de t.o.m tog bilder på hornhinnan, hur gør man de? Gør de ont?
Jag hoppas fan inte de, før då ær de ju inte vært de. Jag ser væl bra. Eller? Kanske, det återstår o se. Haha "se"!
Återkommer om ett par timmar før att ge en synfel-eller-ikke-rapport,

Krampussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback