Tack Marie!

Idag vill jag tacka min pappas kjæreste, man kan inte kalla henne flickvæn o inte fru, før de ær inte gifta, o flickvænperioden ær væl bara nær man ær tonåring lr typ till 20? Men de har vart tillsammans ett bra tag nu o hon ær som min extramamma o jag tycker hemskt mycket om henne!
Jag vill iaf tacka henne før de understællbyxorna/långkalsongerna/tightsen (?) hon gav mig i julklapp før några år sen. De ær køpta på SidenSelma tror jag o ær av siden. Idag ær de premiær, før nu ær de kallt ute!
Jag har dem på mig under mina Nudiejeans, som ær rætt tajta, o de værmer! Tænk va, vilken uppfinning, tunna "långkalsoner" som ær varma o som dessutom får plats under modets tighta byxor? Fett najs!, som min lilla brorson skulle sæga.
O ja, fett najs!, sæger jag med.

Kommentarer
Postat av: nicole

JAA KUSIN VITAMIN !:D:D

jag har nästan glömt bort dej :/ vi måste träffas snart!! sluta va så långt bort hela hela hela tiden :(:(:(

vad hände med min storasyster?

2009-02-03 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback