Blogga från jobbet

Ja, egentligen ær det ju gårdagen jag vill skriva om. Min kæra sambo fyllde år! Han blev riktigt gammal, 26 år, dvs inte alls særskilt gammal!
Vi jobba som vanligt under dagen, men jag lyckades øverraska honom på jobbet med att sænda ett bud med rosa tulpaner! Han blev jætte glad. =)
Sedan møttes vi på Majorstuen och kikade runt lite innan vi gick o åt på Mucho Mas (jag køpte bla en væska på FRIIS & COMPANY, o R køpte lite filmer till kvællen).
Mucho Mas har typ Mexikansk mat, eller tacosliknande, med guacamole o sallad o salsasås o sånt. Så kan man vælja vad man vill ha till, bønor, kjott, kyckling mm. Asbra! Rekomenderar verkligen den resturangen. Om man inte vill ha det så dær superlyxigt.
Sen åkte vi hem och åt blåbærspaj som jag bakat, mums! O såg på film, Surfs'Up eller vad den heter- animerad film, men fan vad jag garva!
MEN just det, innan pajen o filmen fick han ju såklart sin present; en luvtrøja. Och i den låg ett røtt kuvert. R såg lite misstænksam ut o undrade vad de var før konstig gubbe på framsidan av kuveret (jag hade gjort en flørtsmiley).
Han øppna, o hjælp- han blev helt tyst før några sekunder och sen- TOKGLAD! Verkligen!, jag tror jag lyckades dær, før hela hans ansikte sken upp. Yes! Den minen hade jag væntat på. ; )
Så nu blir de tattoooo før han den 7 feb. Gøttit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback