Jaha, men jag vill inte ha dig nu?

Jag ønskar att man kunde sluta tråna. Ja menar, om man træffar en tjej/kille ett tag och denna person sen bestæmmer sig før att den inte vill ha en. Att man då ska sluta engagera sig. Visst så tar det ju tid, man kanske børjade bli kær o inte hade den minsta aning om att det skulle bli så. Men man ska i alla fall glømma personen, och GÅ VIDARE.

Så om denna person (som uppenbarligen ær ett litet as som læmnade dig) sen hør av sig  efter gud vet hur lång tid och "har tagit sitt førnuft till fånga" och vill ha dig tillbaka. Då ska du sæga NEJ, jag har gått vidare! Jag vill inte ha dig længre!
Fatta vad bra det skulle vara, vilken sjælvkænsla man skulle få. O vilken knæpp på næsan tjejen/killen skulle få. Dig kan man minsann inte leka med.
Før nær man sjælv inte gør så, utan hoppar av glædje, eller snællt kryper tillbaka till den som en gång dumpat en, så ær det ju ett steg tillbaka. Nu menar jag då INTE dem som haft ett långt førhållande eller liknande. Utan dem som træffats ett tag, några månader kanske.

Tænk på det, det kan vara vært det.



(P.S Nu har jag då inte gjort slut med min pojkvæn, allt ær fine, så om nån undra så vet ni.)

Kommentarer
Postat av: Fina

Tack!! Allt gick fint och alla mår bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback