Man kan ju tro

..att de ær glassigt nær chefen ær borta. O ja visst, det ær de væl på ett sætt. Men vi har en jævligt bra chef så han ær också saknad. Det roliga ær ju førstås att det ær jag som ær chef nu. Det ger en viss makt, hah nejdå om nåt går fel så ær det ju min rygg som blir piskad. Men jag førsøker skøta allt så gott jag kan, vill helst slippa piskningen. ; )
Hur som helst, så går det jææævligt segt. Igår satt vi væl o glodde i sisådær 2-3 timmar, i væntan på leverans. Och idag? Ja, jag o Freddan børja 8a o vi har fortfarande inte nåt att gøra.
Buhæ.
Men det ær också lite mysigt, før då kan vi æta kiwi på chefens kontor o kolla på roliga avsnitt på youtube o garva tills vi gråter. Fast efter 2-3 timmar ær de ju rætt tjatigt.

Vet inte rikigt varfør jag skriver det hær. Vill væl kanske uppmærsamma att jag ær chef, medan den riktiga chefen ær borta. Så då kan jag ju inte va  så dålig trots allt.

Men men, nu ska jag kolla fb lr nåt, før 111:e gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback